PDA

View Full Version : Fergie comes clean about Crystal Meth Addiction


187
10-06-06, 10:44 PM
http://img89.imageshack.us/img89/3239/fergiegiant0fx3.jpg (http://imageshack.us)

So Fergie's making her rounds telling both Rolling Stone and Giant magazine that she was so addicted to Crystal Meth (A drug i'm fortunate enough to never have even seen!!!) that she told her parents she had bulimia to explain the radical weight loss.

http://img89.imageshack.us/img89/2547/fergiegiant2uy1.jpg (http://imageshack.us)

It's going to sound cruel but.........maybe that's why she looks like she's 45 years old!!!
What ever happened to a joint and some Jack Daniels???

xsaxisx
10-07-06, 04:40 AM
what a dumbass first she pisses her pants on stage n says it was sweat now shes a crystal meth addict... whats next?

Adam8361
10-07-06, 01:36 PM
^ LOL!

has 15 astranged children in Greenland?

Matt
10-07-06, 03:46 PM
or maybe shes a man :puker:

187
10-07-06, 10:58 PM
or maybe shes a man :puker:

Dont say dat Matt :mad: she too hot :wow:

Rambaldi
10-07-06, 11:37 PM
what a dumbass first she pisses her pants on stage n says it was sweat now shes a crystal meth addict... whats next?


LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL
this is true???? somebody answer please... about the piss lol

and what kind of drug is that?

xsaxisx
10-08-06, 05:02 AM
meth is a drug just to keep you aware and shit sorta like a hige dose of caffine and decreases your appetite so you don't wanna eat... but heres the pic

http://bestweekever.blogs.com/photos/uncategorized/fergie_1.jpg

http://www.92profm.com/albums/gio-and-kim/fergie_pee1.jpeg

187
10-08-06, 11:13 AM
LOL She Pissed her pants :crylaughing: :crylaughing: :crylaughing: :crylaughing:

DJC
10-08-06, 05:18 PM
^But its shit and you cant sleep for liek 2 days when you been on it!

and thats a dirty bitch who pisses her pants...but she still fine (sometimes)

Matt
10-09-06, 01:13 AM
Dont say dat Matt :mad: she too hot :wow:
shes fine as fuck part from pissin herself:bananafuck: :banana2: :bananafuck: :bananafuck:

Shane_Holloway
10-09-06, 01:32 AM
i dont care if she use to take meth, shes one hot motherfuckin druggie, goddamn.:bananafuck:

Adam8361
10-09-06, 03:56 AM
i dont care if she use to take meth, shes one hot motherfuckin druggie, goddamn.:bananafuck:


you, horny, horny sad boy, she pissed herself. err, nuff said.

I also hear she pee's during sex.... word on the streets.

Rambaldi
10-09-06, 06:54 AM
LLOOOOOLL shit she's dirty... literally. I cant see her the way i use to see now.

50 CENT
10-09-06, 10:00 AM
i dont care if she use to take meth, shes one hot motherfuckin druggie, goddamn.:bananafuck:

:rofl: :rofl:

BJv
10-09-06, 06:52 PM
I knew this already and she aint addicted anymore she told this on dutch tv like 2 years back that he used to addicted when she was younger.

Adam8361
10-10-06, 01:20 AM
I knew this already and she aint addicted anymore she told this on dutch tv like 2 years back that he used to addicted when she was younger.


we all don't watch dutch TV....


dutch ass bitch, with you're..... television stations with interviews about Fergie.

187
10-10-06, 11:40 AM
we all don't watch dutch TV....


dutch ass bitch, with you're..... television stations with interviews about Fergie.

Word :strange:

BJv
10-26-06, 12:02 PM
I'm just saying that this was known already I dont know why it says she's coming clean about it?

Robbomate
10-26-06, 02:44 PM
crystal meth is fucken good but fucken bad too...

punjagutta30
10-28-06, 08:37 PM
great...........stay away from drugs

SAW
10-28-06, 09:06 PM
So Fergie Was Right On The Old Jib Was She? CRAZY

DJC
10-28-06, 10:30 PM
mhmmm...but dat high feeling is coo'

but I dont take dat shit anymore..

I remember ma "speed addiction time"

I had dat purple speed......:happysmile:


and picture fergie on speed or meth, whatever...

:kwijl:


yeah, but it depends what you doin when you on that shit, cuz if you just sittin chillin, its swag! you get real bored and dont know what to do to stop the active...and you loose youre hunger, so its shit to! I just thought it was swag, but yeah...if you at a club then it is a crazy drug to be on...eventhough ive onli done it 2 :undecided:

kimmy12
03-27-11, 11:18 AM
Prolonged usage of the substance can lead to permanent brain damage, while severe addiction can cause heart ailments, temporary psychosis, anorexia and an uncontrollable longing to scratch one's skin.

Severe addiction is also marked by paranoia, sleeplessness which can last for days, loss of appetite, agitation and uncontrolled aggressiveness. Fergie's crystal meth addiction (http://recoverynowtv.com/crystal-meth-addiction) is not surprising because there are other singers that use this drug to keep them alive, and stress free.

But does she still uses this drug? I hope not because of the dangers lying in it.

Streamlyne
03-27-11, 01:55 PM
Where the fuck did that come from?

voac04
03-27-11, 02:15 PM
She's hot ............... with make up. Real talk.

chrome.45
03-27-11, 03:50 PM
I thought this was old new I heard about this years ago

jaymzshady
03-27-11, 09:48 PM
Where the fuck did that come from?

lmfao..its his 1st post and he looks back 4 years for a thread about meth. hehahah

Peters-Stahl4ya
03-27-11, 10:33 PM
Prolonged usage of the substance can lead to permanent brain damage, while severe addiction can cause heart ailments, temporary psychosis, anorexia and an uncontrollable longing to scratch one's skin.

Severe addiction is also marked by paranoia, sleeplessness which can last for days, loss of appetite, agitation and uncontrolled aggressiveness. Fergie's crystal meth addiction (http://recoverynowtv.com/crystal-meth-addiction) is not surprising because there are other singers that use this drug to keep them alive, and stress free.

But does she still uses this drug? I hope not because of the dangers lying in it.

http://www.greensmilies.com/smile/smiley_emoticons_ugly_irre4.gif

LA-Game
03-28-11, 02:02 AM
:palmela:

BJv
03-28-11, 10:37 AM
I saw her tell it in an interview on dutch tv around 2004 I think. Thats what I thought when I first saw this topic in 2006. :wow:

12345
03-29-11, 06:34 AM
lmfao..its his 1st post and he looks back 4 years for a thread about meth. hehahah


:rofl: