PDA

View Full Version : who your fav rnb artist???


chinaman
09-28-06, 05:09 PM
me gotta be da boi ne-yo listen 2 his album man it just crazie, listen 2 just aint right, dat tune is realllllll talk

50 CENT
09-28-06, 05:44 PM
massari fo sho, dudes album is the GRODT n All eyez on me of RnB :pimp:

holly89
09-29-06, 07:54 AM
im not a big fan of rnb but i like old rnb like tlc etc

Xpress Urself
09-30-06, 11:24 PM
JODECI..cant nobody fuckin touch'em

Ghost
10-01-06, 01:37 AM
lyfe jennings

Da Facecard
10-01-06, 01:47 AM
John Legend

50 CENT
10-01-06, 10:28 AM
John Legend


u just confirmed u r gay :strange:

Blasta
10-01-06, 10:35 AM
massari album :
http://uploaded.to/?id=34fb2d


anyway i duno ? chris brown ? haha jp
christina milian :kwijl:

Zimi
10-01-06, 12:04 PM
Aaliyah..hands down...R.I.P. babygirl...
I don't really listen to any r&b consistantly, just once a while,
so some people I think got some nice vocals are Amerie, Anthony Hamilton and John Legend got good soulfull voices..Cassie...Chris Brown's 1st and 3rd single we're fresh...Mashonda...Faith Evans...Mary J Blige..can't forget Akon, dude is crazy right now...that's all I can remember but like I said I hardly listen to r&b except for Aaliyah..that's about it...

holly89
10-01-06, 01:00 PM
u just confirmed u r gay :strange:

aww leave him alone just cos u have different tastes doesnt mean hes gay :what:

DJC
10-01-06, 01:36 PM
Yeah, i agree with King, John Legend, Mary J, Ne-yo & then some of the UK artists like Nathan & Ny...

da big glassman
10-01-06, 04:32 PM
ne-yo mayn

lil-dealler
10-01-06, 05:57 PM
does akon count as rnb? cause akon is sick

and ne-yo

Da Facecard
10-01-06, 06:30 PM
u just confirmed u r gay :strange:
man, Ordinary People is the shit

Ghost
10-01-06, 07:24 PM
john legend = legend so fuck you 50:mad: :mad:

chinaman
10-01-06, 07:28 PM
john legen??? NAH MAN HIS MUSIK IS JUST BORIN,

littlefranky
10-01-06, 11:35 PM
avant

shadyunit
10-02-06, 01:51 AM
USHER

Da Facecard
10-02-06, 01:52 AM
Jamie Foxx is pretty tight too.

lil-dealler
10-02-06, 05:15 AM
50 cent :happysmile:

JAZZ
10-11-06, 11:50 AM
John Legend, Eric Roberson.

187
10-11-06, 11:57 AM
Ashanti

Rambaldi
10-11-06, 02:42 PM
Jamie, Mary J, John Legend, Bobby Brown, etc...

punjagutta30
10-28-06, 08:40 PM
Aaliyah..hands down...R.I.P. babygirl...
I don't really listen to any r&b consistantly, just once a while,
so some people I think got some nice vocals are Amerie, Anthony Hamilton and John Legend got good soulfull voices..Cassie...Chris Brown's 1st and 3rd single we're fresh...Mashonda...Faith Evans...Mary J Blige..can't forget Akon, dude is crazy right now...that's all I can remember but like I said I hardly listen to r&b except for Aaliyah..that's about it...
word.....

aureate
11-05-06, 05:39 AM
you are all fools, no offence, but i speak the truth, TQ is the best, and in a close second is this old group called the jackers, they used to have a different name and made the hit "gangsta lean" they are sick, the reason i pick as i do is these guys dont just sing about love and other such topics that makes me feel like a homo when listening to it with friends, lol, they talk about real life stuff, TQ talks about hustlin, his girl being killed, reppin the west coast, all that, its off the chain for real, go get his album called "they never saw me comin" its hella classic.

Westside Story Records
11-05-06, 07:28 PM
you are all fools, no offence, but i speak the truth, TQ is the best, and in a close second is this old group called the jackers, they used to have a different name and made the hit "gangsta lean" they are sick, the reason i pick as i do is these guys dont just sing about love and other such topics that makes me feel like a homo when listening to it with friends, lol, they talk about real life stuff, TQ talks about hustlin, his girl being killed, reppin the west coast, all that, its off the chain for real, go get his album called "they never saw me comin" its hella classic.

Word, TQ's my fav too. He had a real deep tribute to Pac aswell...

JonJon
11-05-06, 08:30 PM
50 Cent


nah nah on the real . . .

Aaliyah (RIP)
TQ
Avant
Ne-Yo

not really into R'n'B tho

jonzz
11-05-06, 08:35 PM
lets be honest pharrell is rnb

Blank
11-05-06, 10:21 PM
Lyfe Jennings.